Tuesday, June 19, 2012

Calin Donca despre proiectul Salve Club


Se poate ca ati auzit deja multe lucruri despre Salve Club, daca nu, Calin Donca va raspunde la intrebari.
Am primit si eu un Salve Card  impreuna cu produsele Avita Premium prin posta acuma cateva zile. Salve Cardul imi ofera discounturi spre furnizori de servicii medicale, reduceri care merg pana la 100% pentru membrii clubului Salve, oferind posibilitatea unor standarde ridicate la preturi accesibile. Acest card se achizitioneaza de la orice coordonator principal sau coordonator regional Salve Club. 


Despre produsele Avita Premium pe care le-am testat va pot spune urmatoarele:

CHEWING C 500
-         Are un gust foarte bun si ceea ce este foarte important nu produce aciditate in stomac
      - Cutia contine 60 de comprimate mestecabile, din care se pot consuma zilnic cate 1 bucata, deci timp de aprox. 2-3 luni nu trebuie sa mergi la farmacie se te aprovizionezi cu vitamina C
-         - Efectele le voi observa in timp, mai mult ca sigur toxinele accumulate in organism vor fi distruse

ALOE VERA & ENZYMES

-    Sunt tablete de dimensiune medie care se poate mesteca sau inghitii cu apa.

-    Produsul contine ghimbir si acest lucru se simte la mestecat, tableta putin pisca

-    Am incercat tableta timp de doua zile si deja simteam o usurare la stomac, balonarea dispare.



Multumesc pentru produse si Salve Card!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...