Tuesday, April 3, 2012

Pink is for spring


Sunday it snowed, but the winter does not have any power, some trees are already blooming. I cannot wait to feel the perfume of the magnolia trees and spring flowers. I started this way my post because I made a manicure that has a touch of spring on it. The design that I imagined that I will make, it did not look anything like this, but I was influenced by the images I've seen in recent days on the net - flowers, sunlight, spring images.
In this design I used for the base a light pink nail polish, with a thin brush I drew a few black lines on it, I put a few white dots here and there and in the middle of each one I put a silver dot. I finished all with a top coat. It's spring or not? On my nails seem to be spring!

Zilele trecute a nins, dar iarna nu mai are putere, anumiti copaci deja infloresc. Abia astept sa simt parfumul magnoliilor, a florilor de primavara. Am inceput astfel pentru ca manichiura pe care am realizat-o are o tenta primivaratica, floricele. Modelul pe care il imaginam ca va arata in final pe unghiile mele nu arata deloc astfel, dar cred ca am fost influentata de imaginile pe care le-am vazut in ultimele zile pe net – flori, copaci infloriti, gradini etc..
La acest model am folosit o nunata deschisa de roz la baza, peste care cu ajutorul unei pensule subtiri am trasat cu negru cateva linii fine. Cu alb am pus cateva punctulete pe ici pe colo in mijlocul carora am pus un punctulet argintiu. Am finalizat totul cu un top coat. A venit primavara sau nu? Pe unghiile mele mi se pare ca da. 




2 comments:

  1. Da...da...a venit primavara!
    Andrea, imi place mult cum ti-a iesit.
    Vad ca trebuie folosita o pensula subtire...
    ii spun "sorelei" sa ne achizitionam si noi asa ceva.
    LIKE pt cum ti-a iesit
    LIKE pt creativitate

    Claudia

    ReplyDelete
    Replies
    1. La majoritatea modelelor unde apar linii fine trebuie folosita pensula subtire. O sa te indrum unde puteti cumpara pensule de diferite grosimi, sau chiar seturi la pret rezonabil!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...