Thursday, April 26, 2012

Ma gandesc la concediu


Voi cand va planificati concediul de vara? Noi de obicei in perioada sarbatorilor pascale, cand toata familia este acasa incepem sa ne gandim si sa ne exprimam dorintele unde sa petrecem vacanta de vara. Anul acesta exact astfel am procedat. Fiica mea, care implineste in luna mai 5 anisori, doreste sa mearga la Budapesta sa vada gradina zoologica si sa petreaca cateva ore bune in parcul de distractii. Noi, adica sotul si eu, am propus sa mergem anul acesta la Disneyland Paris, parcul implinind anul acesta 20 de ani de la deschidere si fiind ofertele promotionale fata de anii trecuti. Am inteles ca sunt oferte foarte bune, speciale pentru distractie maxima in familie, copiii cu varsta de pana in 12 ani pot beneficia de gratuitate la cazare si intrari in parcuri. Pentru copii ce poate fi mai interesant si mai minunat decat sa vada pe toti eroii din desenele animate in marimi reale! Favorita fetitei mele este Cenusareasa, cred ca ar stralucii de bucurie sa stea langa ea si  a aiba o fotografie in colectia ei cu printesa cea frumoasa. Pentru noi ca si parinti mai mare bucurie nu exista decat sa vedem pe copii fericiti, si sa fim seriosi adevarul este ca in fiecare dintre noi mai traieste cate un copil si cui nu iar placea sa deie mana cu Micky Mouse sau Mini Mouse.

Inca nu am luat decizia finala unde vom calatorii dar ceea ce este sigur o sa imi usureze alegerea miniPRIX voyage. Este un site care are un design exceptional, gasesti tot ce iti doresti foarte usor la un click distanta. Daca esti student sau nu ai un buget mare pentru o calatorie, miniPRIX voyage sigur iti poate oferii vacanta care ti se potriveste cel mai bine. Daca esti posesor de card ISIC primesti si o reducere de 5% din pretul afisat pe site si la magazinele miniPRIX.

miniPRIX voyage

Gasiti pe situl miniPRIX voyage o multitudine de oferte last minute sau early booking, bilete de avioane ieftine, ah si ceea ce imi place cel mai mult, exista o optiune Avion + Cazare unde cu ajutorul motorului de cautare poti sa gasesti singur un CityBreak de exemplu. Daca nu esti din Bucuresti, asa cum este si cazul meu, si mergi cu masina personala pana in capitala si vei calatorii cu avionul mai multe zile dar nu sti ce sa faci cu masina personala pentru ca nu ai unde sa il lasi, miniPRIX iti ofera parcare gratuita pe 8 zile la doar 10 minute distanta de Aeroportul International Henry Coanda.

Ceea ce imi place enorm si nu am prea gasit pe alte situri de gen ca tarifele de avion  pe care le afiseaza sunt preturi finale si nu se mai percep alte taxe suplimentare. Cand vine vorba de plata poti plati in rate cu cardul avantaj, sau online cu cardul de debit/credit, sau in numerar la orice magazin miniPRIX din Bucuresti.

Eu fiind un fan inrait Facebook, din curiozitate am cautat miniPrix voyage si acolo … DA, am gasit-o …. OAU ce super oferte, la tarife incredibil de mici! Sunt oferte si pentru 1 mai!

Va doresc sa va gasiti oferta cea mai potrivita pentru voi!


2 comments:

  1. I love your nail designs on your previous posts!
    I can't wait to try them out!

    If you want, check out my blog:
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. va doresc sa aveti o vacanta frumoasa oriunde va duceti...mi se pare foarte interesant acest site mai ales ca are oferte si posibilitati bune

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...