Thursday, March 15, 2012

Beige and brown combination


I made ​​a selection between my nail polish collection, and found two colors that I bought once just for the reason that I was madly in love with the color of beige and brown and of course I wanted to combine it in a manicure sometime. These two colors are Golden Rose 108 and 186. I put in my collection and I never used it. Now it is the time ...
The design that I made is very simple. For the base I used the beige / nude color in 2 layers ... but I think it could be 3 layers, because it is a very light shade. Over the half of the nail I applied the brown color. When I finished it I did not like it. It seemed to be a very simple design. For this reason I applied between the two colors a decorative gold band and on my thumb three yellow ring stones. What do you think?

Am facut curatenie prin colectia mea de lacuri de unghii, si am gasit 2 nuante care le-am cumparat candva din motivul ca imi placea foarte mult culoarea crem, maroniu si doream sa il combin intr-o manichiura candva.  Aceste doua nuante sunt Golden Rose 108 si 186. Le-am pus in colectia mea si nu le-am folosit niciodata.  Acum este timpul…
Modelul care l-am realizat este foarte simpla. La baza am folosit nuanta crem/nude in 2 straturi… dar cred ca mergea linistit si al treilea strat pentru ca este un lac fin. Peste aceasta pe jumatate din unghie am aplicat nuanta maro. Cand am finalizat nu mi-a placut nicicum, mi se parea un design prea simplu, fara nici un efect. Din aceasta cauza am aplicat intre cele doua nuante o band decorativa aurie si pe degetul mare trei pietricele galbene.  Cum vi se pare?






7 comments:

  1. Superb! Big LIKE de la mine si Ioana. De unde ti-ai procurat banda aurie? Claudia

    ReplyDelete
  2. Mersi. De pe blogul lui Luiza http://unghiipictate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. O combinatie reusita, si un model foarte elegant. Sunt foarte dragute aceste benzi decorative.

    ReplyDelete
  4. Oh wie immer schaut auch das soooo toll aus! *.* Wie hast du das gemacht? Hast du dazu einen Post?

    Liebe Grüße
    :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...